Pozycjonowanie stron www

93% informacji o usługach Twoi klienci znajdują poprzez wyszukiwarki. Nie istotne co oferujesz, obecność w wyszukiwarce powinna być jednym z filarów Twojej promocji w internecie.

Sama obecność w wyszukiwarce nie wystarczy. Jeśli Twoja firma pojawi się na odległych miejscach, ma nikłe szanse aby w ogóle zostać zauwazona przez potencjalnego klienta. Niewielu klientów zerka na firmy znajdujące się poza pierwszą dziesiątką wyszukiwarki google.pl

Poniższa analiza znakomicie ilustruje popularność stron, w zależności od ich pozycji w wyszukiwarce:
Analiza pozycjonowanie stron www

Najbardziej czerwone pola wskazują na strony najczęściej odwiedzane przez internautów. Jak widzisz, im dalej górnej części wyników, tym mniejsza popularność znajdujących się tam firm.

Dlatego właśnie musisz dołączyć do czołówki.

Dobór fraz kluczowych

Zanim zaczniemy promocję Twojej strony www, musimy wspólnie ustalić, na jakie konkretne hasła zamierzamy Cię promować. Tego wyboru dokonujemy wspólnie w oparciu o Twoje sugestie oraz nasze doświadczenie i statystyki.

Przeanalizujemy Twoją branżę pod kątem zainteresowania klientów i konkurencyjności, a następnie przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Optymalizacja strony www

Niezwykle istotna w procesie pozycjonowania, jest sama strona www, którą zamierzamy wypromować. Jest co najmniej kilkanaście ważnych elementów, które muszą znaleźć się na stronie Twojej firmy, aby pozycjonowanie jej przyniosło zadowalające efekty.

Zanim przystąpimy do pozycjonowania strony, przygotujemy dla Ciebie analizę strony www i udzielimy wskazówek, co musi zmienić się na pozycjonowanej stronie.

Jeśli korzystasz także z naszej usługi tworzenia firmowej strony www, będzie ona od razu przygotowana do pozycjonowania, niezależnie od tego czy zdecydujesz się na pozycjonowanie.

Formy współpracy

Najczęściej stosowane formy rozliczenia to:

  • Rozliczenie ryczałtowe
  • Rozliczenie uzależnione od efektów

Rozliczenie ryczałtowe

Polecamy ten model klientom, którzy mają potrzebę długoterminowej promocji lub promocji większej ilości haseł kluczowych. W dłuższej perspektywie czasu, taki model daje większe oszczędności.

Co miesiąc klient opłaca stały zryczałtowany abonament.

Umowy w tym modelu podpisujemy na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, przy czym minimalny czas trwania wynosi 3 miesiące.

Rozliczenie uzależnione od efektów

Polecamy ten model tym klientom, którzy planują płacić jedynie za konkretne uzyskane pozycje w wyszukiwarkach. Opłaty wyliczane są na podstawie pozycji strony w wyszukiwarce Google.pl

Ilość dni, w których strona znajdzie się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania, będzie stanowiła wyznacznik ceny pozycjonowania w danym miesiącu. Za obecność poza pierwszą 10-tką wyników wyszukiwania, nie będziesz płacić.

Umowy w tym modelu podpisujemy na minimalny okres 1 roku.

Ceny pozycjonowania

Ceny pozycjonowania uzależnione są od konkurencyjności Twojej branży, ilości fraz na jakie zdecydujesz się promować, formy umowy, jakości strony internetowej i kilku innych czynników.

Nie prezentujemy standardowego cennika, wypełnij poniższy formularz darmowej wyceny, a najszybciej jak to możliwe, zaprezentujemy Ci ofertę dla Ciebie.

Drogi kliencie,
pozycjonowanie to inwestycja w większe zyski Twojej firmy.

Wypełnij już teraz formularz bezpłatnej wyceny!

Formularz bezpłatnej wyceny