Analiza użyteczności

Twoja witryna może być niezwykle porywająca i atrakcyjna pod względem wizualnym, ale największy sukces osiągnie jeśli będzie dla klienta jasna, zrozumiała i pozostawi go w pozytywnym nastawieniu do Twojej firmy.

Głównym celem audytu jest znalezienie najbardziej nieskutecznych elementów strony internetowej oraz wyeliminowanie ich lub zaproponowanie zmian.

Najważniejszymi korzyściami jakie płyną z wykonania audytu użyteczności są:

  • Zwiększenie ilości klientów i zamówień
  • Większa satysfakcja klientów
  • Łatwość znalezienia informacji przez użytkowników
  • Bezproblemowe poruszanie się po witrynie
  • Znaczne zwiększenie ilości odwiedzonych stron
  • Eliminacja błędnych linków
  • Zgodność serwisu ze standardami sieciowymi
  • Zmniejszenie kosztów utrzymania serwisu
  • Zwiększenie szybkości ładowania serwisu
  • a w niektórych przypadkach poprawa pozycji strony w wyszukiwarkach

Drogi kliencie,
pozycjonowanie to inwestycja w większe zyski Twojej firmy.

Wypełnij już teraz formularz bezpłatnej wyceny!

Formularz bezpłatnej wyceny